250412





Nej hörrni, här behövs det en uppdatering, eller hur?! Det har ju hänt en hel del den senaste tiden. Speciellt på bröllopsfronten. Under påsken var jag hemma i Uppsala hos familjen. Jag och storasyster slavade med inbjudningarna hela veckan! Men vi lyckades och det blev såå bra. Är super nöjd, så tusen tack för hjälpen syrran!
Sen bar det av till huvudstaden också för att beställa brudklänningen och prova ut slöja. Längtar längtar längtar tills den är färdig. Den är så fruktansvärt fin (om jag får säga det själv, haha).
Näst på tur är att köpa vigselring till mig. Har provat lite olika varianter så får se vad det landar på till slut, men glittra kommer det göra ;)
Sen ska vi även välja tårta och plocka hem lite smakprover på fyllningar nästa helg förhoppningsvis.
Känns skönt att kunna kryssa av en del av dom tunga grejerna från "to-do-listan". Men det är samtidigt sjukt mycket planering kvar. Dom senaste dagarna har jag pysslat lite med dekorationerna. Men det får ni tjuvkika på vid ett senare tillfälle ;)
(Kommer bara visa lite glimtar av allt för att inte förstöra allt det roliga för gästerna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0