2 years anniversary!

Idag är det våran förlovningsdag! Två hela år har gått och nu är det bara 6 månader kvar till den stora dagen :) Imorse fick jag frukost på sängen. Pannkakor, frukt, äggröra, kaffe och juice, yummie! Jag gav älsklingen en stor bukett blommor för lite omväxling ;) (annars är det ju alltid jag som får det av honom) På em promenerade vi ner till stan och kikade in i kyrkan vi ska vigas i, letade efter lämpliga miljöer att fotas i och sen blev det en lunch i solskenet. Riktigt vår väder i götet nu, 6-8 plusgrader och torra gator. Efter det pussade jag mannen hejdå (han var tyvärr tvungen att jobba ikväll) och gick till affären och köpte med mig den nya marabou black. Mycket god och ett bra avslut på en mysig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0