Dagens

Humör: Bra, men lite nervös och orolig.
Gjort: Sagt hejdå till pojkvännen som skulle iväg till gymet, gjort frukost.
Planer: Ska till farbror doktorn i eftermiddag. Usch och fy! Jag hatar sånna saker, är likadan med tandläkarbesök. Efteråt ska jag belöna mig sig med lite julshopping.
Ser på: Ingenting annat än datorskärmen.
Lyssnar på: Ingenting
Läser: Strax bostadstidningen som ligger på golvet i hallen.
Äter: Naturell yoghurt med musli och torkade tranbär.
Dricker: Kaffe
Bästa: Att det är december! Är så mysigt med advent, julkalender, julshopping oc allt det där. Och att jag är ledig fram till på torsdag.
Sämsta: Mitt hemska läkarbesök :(
Väder: Grått och trist som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0