Dagens

Humör: Bra!
Gjort: Har varit en sväng på stan och köpt årets första julklapp. Ätit sushilunch med älsklingen och handlat lite mat.
Planer: Ska väl kanske laga lite middag om ett tag, eller ja, det blir nog julknäcke med leverpastej. Är fortfarande ganska mätt efter lunchen. Sen ska jag bänka mig framför tvn och titta på Desperate Housewives senare ikväll.
Tittar på: Gamla repris avsnitt av Laguna Beach är på i bakrunden.
Lyssnar på: Tvn
Läser: Bloggar som vanligt
Äter: Clementiner, har ta mig tusan blivit beroende! Vi köper ca 2-3 kilo i veckan, haha!
Dricker: Ramlösa naturell för tillfället
Bästa: Så härligt att vara ledig mitt i veckan och kunna spendera tid med pojkvännen.
Sämsta: ingent annat än vädret
Väder: Regn och 2 plusgrader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0