God jul


Våran fina julgran. Är ännu finare i vekligheten, fick inte till det med belysningen på bilden.

Hej kära vänner! Jag ber så mycket om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men det har varit galet mycket at göra den senaste tiden. Förutom jobb så har vi spenderat helgen med vänner, gått på julmarknaden på Liseberg, och ätit mysmiddagd ute. I veckan har jag haft fullt upp med bullbak, julklappsshopping, klä julgran, slå in julklappar och allt det där. Om några dagar kommer jag att bege mig hem till familjen så det kommer vara ganska så tyst här i bloggen. Därför passar jag på att önska er alla en god jul redan nu! Men man vet aldrig, kan hända att det dyker upp något inlägg till innan jul. Vi ses, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0