budgetshopping



Nu har jag sprungit färdigt på stan. Insåg ganska fort att det var budgetshopping som gällde idag då det damp ner räkningar i brevlådan precis innan jag gick. Men men, jag gjord det bästa av situationen. Var ju på jakt efter en ny vinterjacka, men instället fik det bli en uppfräschning av min gamla. Fyndade en pälskrage på H&M för 129 kronor, med ett presentkort på 50 kronor va det bara 79 pix som jag fick lägga ut. Riktigt nöjd är jag, var ju nästan en sån jacka jag var ute efter. Hade varit riktigt fint om jackan hade varit marinblå istället för svart, men va tusan! Sen köpte jag två super mysiga adventssjtärnor till kök och vardagsrum. Stjärnan i mitten kommer från Indiska och den till höger från Bolagret. Nu längtar jag efter att få pynta lägenheten och göra det mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0