Matthew Willamson + H&M

Ännu en tisdag, men denna tisdag är lite roligare än andra. Lön idag ju! Gud vad jag behövde det. Luspank har jag varit dom senaste dagarna. Nu kan jag äntligen börja julhandla, boka biljetter hem till familjen över jul och köpa min nyårsblåsa. Inte för jag än så länge har några planer för nyår men ändå, en klänning måste man ju ha! Sitter just nu och myser i sängen med en kopp kaffe. Ska iväg och jobba senare...vill inte! Är inne i en intensiv period just nu, åtta dagar i rad ska jag jobba innan den blir lite ledigt igen. Känner att energin är nere vid fotknölarna och har en förkylning som lurar runt hörnet. Men men, får tänka positivt, inte långt kvar till jul och innan dess ska jag minsann hinna med massa jul-mys-stök-grejer. Lite mer snö på det så blir det nog tre fina veckor. (Är så avis på snön hemma i Uppsala)
Föresten har ni hört vem som står på tur för ett samarbete med H&M? Ingen mindre än Matthew Williamson! Ska bli spännande och se hur det blir. Själv var jag inte så där super intresserad av kollektionen från comme des garcons, så jag hoppas att denna blir bättre. Den 23:e april kommer den finnas i butik. Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0