Q-pot hos kyssjohanna


Bilder: kyssjohanna.se

Har ni haft en trevlig halloween och allhelgona? Själv var jag ute på partaj igår med mina tjejer, hur kul som helst hade vi, men det resulterade i en slappdag i soffan idag för min del. Har då haft massa tid till att återigen börjat plöja igenom sex and the city-boxen, jag lessnar nog aldrig :)
Tänkte tipsa er om det nya märket hos Kyssjohanna, Q-pot. Ringar, örhängen och halsband i form av glass och andra godsaker. Hur söta som hellst! Knasigt, men kul! Eller vad tycker ni, hiss eller diss?
Fortsatt trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag måste nog säga diss, såg dem också och jag gillar dem inte så mycket. Ser lite plastigt och konstigt ut.

2008-11-02 @ 17:28:02
Postat av: Becka

Du har börjat uppdatera lite dåligt nu du!

2008-11-05 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0