stress!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen i veckan. Har varit stress stress stress kan jag meddela. Började veckan med jobb, sedan packa ihop mig och min resväska för att bege mig hem till familjen i Uppsala. Krångel och bök som vanligt, plus att jag har fått stå ut med en värkande fot den senaste tiden. Skyhöga klackar och några glas vin är inte att rekommendera! Det resulterade i en vrickad fot förra fredagen. Sen har det varit familjemiddagar, en mormor som fyllt år, födelsedagsbak åt storasyster, shopping, hämta systerbarn på dagis med mera....I helgen väntar bio med lillasyster, födelsedagsfest för storasyster och sedan födelsedagsfika för storasyster. Fullspäckat schema som ni märker :D Utöver detta så meddelar min kära sambo att han har fått besöka farbror doktorn och ska nu gå på antibiotika i en hel månad....varför måste allt komma på en och samma gång?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0