tbx i götet

Nu är jag tillbaka i götet! Skönt att komma hem till sitt eget men hade gärna stannat en vecka till hos familjen. Så här års tappar jag alltid all motivation till jobb och allt vad det innebär. Är så trisst när allting bara rullar på som vanligt och det STÄNDIGT regnar och är grått och mörkt. Det är dessa dagar som ger mig små ångest...vill bara gömma mig under täcket och sova bort skiten. Nej nu längtar jag till julmyset. Vill pynta min lägenhet, köpa julklappar till alla nära å kära, dricka glögg och äta lussebullar! Å snälla, ge mig lite snö det här året!!! Men men, får väl stå ut några veckor till. Nu ska jag kika på den nya avsnittet av The Hills och sen göra mig redo för jobb, blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0