bye bye myshöst

Hej hallå! Jäklar vilket tråkigt väder det är idag. Nu har det passerat från myshöst till trist regnhöst. Har inte alls lust att gå ut. Kommer nog spendera dagen framför tvn. Senare ikväll gör jag eventuellt ett besök hos lilla R som skaffat sig ny bostad i närheten av mig. Ska bli spännande att se hur hon har lyckats klämma in sig på ynka 19 kvm! Loftsäng is the shit har jag hört ;) Har ju tyvärr missat det där med inflyttningspresent, men tror att en present från NY går precis lika bra, även om det inte är något till hemmet. Nej nu ska jag återgå till kaffekoppen. Kanske boka en tvättid också. Ha det godis!

P.S. Läste att Linn tipsade om quiltade väskor a la Chanel. Den från Asos hänger fint i min garderob, gick dock sönder väldigt fort så den rekomenderas inte att användas dagligen som jag gjorde. D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0