Gossip i NY

Idag är det fint väder ute! Tänk vad mycket gladare man blir av lite solsken. Ska snart iväg till jobbet men innan dess ska jag försöka hinna kolla in det nya avsnittet av The Hills. Ikväll blir det ett nytt avsnitt av Gossip Girl som ligger och väntar i min dator. Läste dagen efter att jag kommit hem från new York att dom hade haft inspelningar av Gossip girl ALLA dagar vi hade varit där. Förstå hur surt det var att vi missade det! Tänk att få se alla härliga outfits i verkligheten...men men, inget att göra åt. Jag ska försöka hinna med att lägga upp det sista från resan ikväll, samt bilder på det mesta av shoppingen. Hoppas ni tittar förbi då med! Trevlig tisdag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0