Emmy awards 08


Bilder: style.com

I natt sändes Emmy awards 2008. Jag hade varken möjlighet eller ork att titta. Men det är ju hur underbart som helst att spana på alla klänningar på röda mattan! Jag vill också klä upp mig i galaklänning! Tänk vilken dröm att få äga någon utav dessa. Dom här är mina favoriter. Bild 1: Marcia Cross i Elie Saab, bild 2: Lauren Conrad i egen design, bild 3: Eva Longoria Parker i Marchesa, bild 4: Hayden Panettiere i Bradgley Mischka, bild 5: Emelie de Ravin i Matthew Williamson, bild 6: Evangeline Lilly i Elie Saab...Enjoy!


Kommentarer
Postat av: saom

Emelie de Ravin var snyggast av dessa tyckte jag.

2008-09-22 @ 17:49:29
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0