grårutigt

   

Kappjakten fortsätter :) Men nu börjar det likna nåt. Den här gillar jag skarpt. Finns i både grått och rutigt. Gillar kappor i tulpanmodell, har dock aldrig provat nån så jag vet inte om jag passar i det. Och det är det som är nackdelen med den här. Den kommer från Nelly.se så jag kan ju inte prova innan jag köper. Är så jobbigt att behöva skicka tillbaka å förlora pengar på frakt och sånt tråkigt. Ska ge mig ut på stan och se om jag kan hitta nåt liknande. Nej nu är det dags för sängen, godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Karin

ja det är riktigt snyggt men jag ser ut som en galning i... får njuta av att se andra vara snygga istället :)

2008-09-19 @ 19:05:53
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0