jobbångest

Usch och fy och blä vad jag känner mig på dåligt humör idag! Ska strax iväg till jobbet, men jag vill inte :( Känner mig så omotiverad till att jobba, till att göra nånting över huvudtaget faktiskt. Vill bara vara hemma å mysa i sängen, gå omkring i pyjamas hela dagen och titta på film, men icke!
Försöker muntra upp mig med lite bra musik, kollar på MTV top10 @ 10. Idag spelar dom Coldplay, antagligen för att dom ska spela i Stockholm ikväll. Min kära lillasyster ska dit, avis!
Nej nu får jag väl ta och klä på mig snart. Hoppas ni får en bättre dag än mig!

Kommentarer
Postat av: Karin

filmtips finns på min blogg =) kram

2008-09-18 @ 10:44:03
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0