Sushi, shopping och solsken!



Jag hade fel, det blev ju jätte fint väder idag! Jag och pojkvännen satt ute och åt sushi till lunch, efter det fixade vi semesterkassan på Forex och tog en kaffe innan han sprang iväg till jobbet. En mysig eftermiddag på stan tillsammans. Är inte så ofta vi har tid med sånt.
Efter som älsklingen var tvungen att jobba, lika så kompisen jag hade tänkt möta upp, så blev det shopping på egen hand. Var in på Topshop för att spana in skorna jag skrev om tidigare. Super snygga såklart! Dessvärre läskigt höga, vilket kommer resultera i värkande fötter som leder till att jag inte kommer använda dom särskilt mycket.  Synd, men jag uppmuntrade mig själv med nya undies, knästrumpor och en stor kofta som passar både till jeansen och tightsen. Är ni också på jakt efter en mysig stor kofta så kan jag tipsa om att spana in herravdelningen, där hittade jag min! Dessutom så kan ju pojkvännen få låna den ibland. Nu lovar jag att hålla hårt i pengarna :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0