Välkommen!

Hej på er allihopa! Äntligen har jag tagit tag i det här med bloggen! Det är somvanligt med mig, har massor av idéer men det tar lång tid innan jag sätter dom i verket,haha! men nu är jag redo.
En liten presentation är kanske på sin plats...Jag heter Jessica och bor i Göteborg med min underbara pojkvän.  Kommer ursprungligen från Uppsala där resten av familjen befinner sig. Jag jobbar för tillfället deltid på café och resten av tiden spenderas med pojkvän, vänner, shopping, massor av bloggläsning och dom gånger jag får möjlighet med min familj :)
Jag kommer att blogga om allt möjligt roligt som händer i mitt liv, om shopping såklart ;), och om alla roliga resor jag planerar att göra nu i höst! Först ut är New York, yeay! jag längtar som tusan!
Ha det bra så länge...Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0