Bara ben

Nu har vi förflyttat oss en liten bit söder ut i landet. Katrineholm minsann. Är så skönt med långledigt, bli omhändertagen av familjen, slippa laga mat och allt det där. Just nu sitter jag och slappar framför tvn med datorn i knät (ovanligt va?!) medans pojkvännen min ligger och är sjuk med feber. Trist! Jag som ville till factory outlet och spana efter något fint att ha på systers student. Får väl bli på söndag kanske, om han känner sig bättre vill säga.
Ska nog kika efter lite mer till semestergarderoben också. Behöver lite mer nederdelar, är sjukt sugen på shorts. Dels jeansshorts (som jag fortfarande inte har hittat, grrh!) men också sånna där lite silkiga. Ni vet, jogging shorts a la 80-tal. Gärna rosa eller turkosa. Mjukisshorts är också snyggt, men har redan två par, gråa och svarta.
Finns en hel del snygga modeller i olika material på Topshop, hittade också ett par på Asos. Men än så länge har jag inte funnit dom perfekta. Skulle vara så snyggt till brunbrända ben, slappt vitt linne och sen en kavaj på det. Lovely!



Bilder: topshop.com


 


Bild: Asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0