Lovely

Hur underbart är det inte at vakna upp till ännu en skinande vårdag?! Det ska firas med en liten sväng på stan med gubben min. Spana in lite nya kläder till honom. Ingenting i garderoben passar ju längre efter att han tappat 15-16 kilo. Byxor står överst på listan!
Jag själv ska spana efter något att ha på mig imorn kväll. För första gången på länge ska jag och flickorna ut och roa oss. Kan behövas! Det blir inget mindre än Pink Party på BVLD som anordnas av bloggerskorna Amanda och Chung. Ska bli skoj! Det delas ut goodiebags och massa annat kul. Värt ett besök tycker vi.
Nu ska jag hoppa in i duschen. Later!



Bild lånad av Amanda

Kommentarer
Postat av: Karin

låter som en härlig kväll, hoppas ni får riktigt skojsigt!!

du får göda F med massa gosake rnu så han kommer upp sig lite i livet igen.

massa kramar till er båda

2009-04-02 @ 13:18:05
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0