Saknat mig?

Hej och hallå mina vänner! I och med att jag har varit på resande fot så har bloggandet blivit lidande. Trist, men tyvärr så har familjen varit prioriterad denna helg. Vi har haft det så mysigt så! Massor av god mat, lek och bus med småbarnen och trevliga stunder i solen. Har till och med fått lite färg i ansiktet. Vill gärna visa er lite bilder från dom senaste dagarna men dessvärre har jag glömt min USB-kabel hemma, så det får bli en annan gång. Kan också meddela alla er som försökt få tag på mig att min mobil är numer trasig. Jäkligt irriterande! Men så fort jag är på hemmaplan igen så ska jag lösa problemet.
Nu blir det soffhäng och familjemys. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0