The last day

Den här sista dagen i Uppsala har vi spenderat på stan med storasyster och barnen. Först blev det fika på uteservering i solskenet, sedan massor av lek i stadsparken. Lilla Ilon blev så trött att han la sig på marken för att sova en stund, sötnosen! Nu har vi precis ätit middag med mammsen och pappsen. Blir väl lite mys framför tvn ikväll med fruktsallad och glass och imorn bär det av till pojkvännens familj i Katrineholm. Hur härligt är det inte med långledigt!? Är inte ofta vi hinner med att spendera så här mycket tid med familjerna. Trist, men det uppsakttas destå mer dom tillfällena vi får.
Jag har lyckats rota fram en USB-kabel nu, kom på att mamma har en likadan kamera. Så här kommer helgen som gått...

Långfredagen spenderades hos storsyster Jenny med familj. Dom bjöd på middag och vin. Så trevligt så!
        Ilon mumsar äpple                 Jag och lillasyster Kristin gjorde en fin påskbukett

                              Försöker få Stella att posa med mig, men icke!


Påskafton firades hemma hos mamma och pappa tillsammans med alla systrar, barn, pojkvän och mormor. Härligt väder även denna dag så vi höll mest till ute på terassen i solen.

Busungarna

På påskdagen åkte familjen till Gränbycentrum för att kika lite i butiker. Jag köpte så mycket som en cykelkorg, ringklocka och lysen. Så nu ska cyklen användas flitigt! På kvällen åkte vi till storasyster igen för middagsdejt utan föräldrarna. Bjöds på tacos och senare när barnen somnat så festade vi på vin och gottis. Lyckad kväll!



Nybadade barn som är redo för sängen. Kolla in Ilons lockar, sjukt gulligt! Stella grimaserar :D

Dom sista bilderna är från idag. Fika, svandam och stadsparken.









Kommentarer
Postat av: Å

Fortfarande lika lika du & Jessica. Läser faktiskt hennes blogg med, kul att se vad hon pysslar med. Va ju många år sen jag träffade henne! KRAM

2009-04-15 @ 14:13:17
Postat av: Åse

Usch vad störd jag är, det är ju din blogg jag är inne på. Då är det du o Jenny som fortarande är grymt lika =) Hoppas allt är bra iaf. Kram Åse

2009-04-15 @ 14:14:22
Postat av: Jenny

Fina bilder, på mina fina barn ;-). Hoppas ni har det bra i Katrineholm och tack för den här gången! Vi saknar er redan!

Puss & kram!

2009-04-15 @ 22:54:47
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0