Underbara Matthew W

Jaha, ännu en sömnlös natt. Så jäkla jobbigt att inte få ordentligt med sömn, speciellt när man ska upp tidigt och jobba. Idag ringde klockan redan 05.40 och då var jag inte glad kan jag säga. Muttrade för mig själv hela vägen till jobbet, haha!
Men nu är jag hemma, fått i mig lite frukost/lunch så det känns bättre. Är i fullgång med flyttbestyr också. Duktigt med tanke på att jag är trött som en gris. Hade tänkt ta en paus från städandet och bege mig till gymmet, men det kommer aldrig att hända. Orkar inte ens lyfta mig från soffan. Nä, jag sitter nog kvar en stund och samlar krafter ;)
Kikar lite på Matthew Williamsons kollektion för H&M som släpps imorn. Är ledig så funderar på att spendera förmiddagen med att köa och trängas med halva stan. Finns ju en hel del godbitar. Borde egentligen lägga pengarna på annat nu när vi ska flytta. Men titta får man ju...





Kommentarer
Postat av: Kristin

jag har också kollat på kollektionen men allt fint som jag ville ha fanns inte i ua eller på nätet hur dåligt som helst! Köp kjolen du kan ha den på min student för tusan! så kanske du blir lika snygg som mig..

2009-04-22 @ 21:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0