Goodiebag

Oh yes! Jag lyckades lägga vantarna på några fin fina grejer ur kollktionen. Vad det är som gömmer sig i påsen visar jag senare. Hämtade även ut ett efterlängtat paket igår. Mina snygga sandaler. Passar perfekt på foten! nu väntar vi bara på lite varmare väder så dom får invigas.
Den här dagen verkar bjuda på en hel del solsken och värme, härligt! Jag ska göra vännen R sällsap i fotostudion när hon ska leka modell för en dag :) Sen blir det möjligtvis en glass i solen innan det bär av hem igen för mer tråkig packning. Förhoppningsvis så blir det lite mys på en uteservering ikväll också. Det trillar ju in lite slantar i fickan idag så något skoj ska vi nog kunna ordna i helgen.
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0