jobb, adventsmys och randiga under

Åh vad jag är trött och seg. Känns som standard nu för tiden. Jobbade hela helgen och jisses så mycket det var att göra, Folk handlar ju som galningar!
I går kväll varvade jag ner med adventsmys hos söta K som hade bakat en massa lussebullar och pepparkakor. Tack för det raring!
Den här veckan bjuder på ännu mera jobb, fram till helgen. Ska försöka hinna med att handla dom sista julklapparna (R vad önskar du dig? kommer inte på en enda sak)och boka tid hos frisören.
Till helgen blir det nog mest att ta det lugnt, köpa julgran och pynta den. Måste ju få njuta lite av den innan det bär av hemmåt till familjen under juldagarna. Jag längtar! Tiden går sååå långsamt just nu. Vill ju bara vara ledig.

Föresten, tack tomten för dom fina presenterna jag kommer hitta under granen! (Jag gjorde en beställning till mig själv från b-friend. Man får ju faktiskt hjälpa till lite när det kommer till underkläder, haha) Jag misstänker att jag blir väldigt nöjd med dessa randiga under, bh, trosa och nattlinne i äkta Sonia Rykiel anda!



Bild:H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0