magsjuk :(

Sorry för den kassa uppdateringen här. Men det har varit stress stress stress hela helgen. Började bra med en magsjuk pojkvän i fredags. Hans resa hem till familjen fick skjutas upp till lördagkväll. Sen har jag jobbat som en dåre och avslutade lite fint med magsjuka igår. Så hela natten har jag legat spyfärdig, som tur är har det börja släppa och jag har fått i mig liite nyponsoppa och vatten. Måste försöka få lite energi så jag kan packa min väska och plocka i ordning här hemma. Imorgon är det tillbaka till jobbet och sedan hinna med ett flyg hem till Uppsala. Tror ni jag kan få slappna av sen och hålla mig frisk?

Dagens positiva är snön som föll i natt. Jag blev så glad när jag såg att det faktiskt låg några cm snö på marken när jag drog upp rullgardinen imorse!




Kommentarer
Postat av: Karin

hoppas du är frisk nu och håller dig så resten av julen/nyår. ha en bra resa hem. massa kramar

2009-12-22 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0