Pimp my dress

Förutom julklappar så hittade jag även lite saker till mig själv igår. Jag var ju på jakt efter saker att "pimpa" min nyårsblåsa med och jag hittade ett super snyggt skärp på H&M trend och ett fjäderspänne att ha i håret. Nu känner jag mig mer nöjd med kläningen så den får stanna, hehe.
Dessutom inhandlades kläder till julafton, en grön metallickjol från H&M Divided och ett matchande hårband med fjädrar på (ja jag vet, har fått lite dille på det där med fjädrar. Men det är ju så fint!).



Update: Den gröna kjolen fick åka tillbaka till butiken. Den satt inte riktigt som jag hoppats. Får leta vidare efter något fint till julafton.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska jag köpa en Postis Per här då? Kommer inte på något annat. Så ger du mig 60 spänn eller vad den kostade sen.

Här hemma är vi magsjuka, missade Winnerbäck ikväll :-(

2009-12-05 @ 23:52:25
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0