tjingeling tingeling

Nu är jag tillbaka efter juluppehållet! Spenderar min sista dag här i Uppsala med familjen. Imorgon rullar tåget hem igen till Götet. Tyvärr känner jag mig inte riktigt redo att åka än, (men jag saknar dig massor baby!) hade gärna stannat en vecka till. Känns riktigt trist att behöva gå tillbaka till jobbet och vardagen. Men men, vad ska man göra?

Nu ska jag fortsätta att mysa. Bjuder på lite bilder från julen så länge. See you back in the real world!


Dagen före julafton firade vi moster som fyllde 50. Jag passade även på att gratta Ilon som fyllde 2 år några dagar tidigare. Han var mycket nöjd med sin polisbil!


Det var mums med tårta tyckte Ilon, som fick i sig två bitar :)


På julafton va Stella finklädd i klänning, päls, "kalasskor", och lackväska.


Ilon väntar på tomten.


Våran moderna tomte i röd skidjacka (haha!) delar ut paket. Stella tyckte tomten hade konstiga byxor, dom var ju inte röda! Men snäll va han ändå ;)


Pingu är en favvo hos Ilon.


Stella tycker om att klä ut sig så hon fick den här fina Tingeling-klänningen av tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0