wishlist to santa?

Efter timmar av letandes på stan så slängde b-friend in handduken och ringde mig och bad om hjälp. Tydligen är jag inte den lättaste att handla presenter till, hihi. Så älskling, här kommer en liten lista på saker jag kan tänka mig. Plocka rakt av eller inspireras. Hoppas det hjälper ♥






1. Weekend bag, David Jones
2. Pärlörhägen, Kum Kum
3. Hängande pärlörhängen, Kum Kum
4. Halsband Love letter, Cornelia
5. Kabelstickad mössa med boll, nelly.com (finns liknande på Indiska också)
6. Boots med låg klack, nilson
7. Rosettörhängen, Hultquist

(Bilder: nilson, nelly.com, nystil.se)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja just det, glömde svara på det där om badskum. De har lite eksem men visst älskar de att bada och får även badskum ibland :-)

Synd att F åker tillbaka så fort! Hade varit så skoj att gå ut. Tror inte vi går ut själva om vi inte hittar några fler som vill haka på. Får se hur det blir då.

Vi har jättemycket klappar kvar! Har knappt börjat och så har vi ju födelsedag och kalas att fixa också. Men det ska nog gå! :-)

2009-12-08 @ 21:41:04
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0