Om ni har saknat mig...

Tänkte titta in här en liten snabbis, så ni inte tror jag har gått och försvunnit, haha. Har det bra hemma hos familjen och njuter av att vara ledig. Fredagen bjöd på en super mysig middag med mina kära systrar, italienskt blev det, mumma! Sen har det varit lite ompyssling av sjuka mamma och massor av lek och bus med systerbarnen Stella och Ilon. Idag har vi bland annat stojat på ett lekland och haft kul i pulkabacken, eller ja, alla utom Ilon. Han blev så rädd att han började gråta, lilla skrutten :) Bilder kommer dyka upp när jag kommer hem till götet igen, vilket blir tisdag em. Nu ska jag ringa min lilla älskling som sitter ensam där hemma och längtar efter mig. (Saknar dig också honey!massor!) Sen blir det slapp i soffan resten av kvällen. Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0