sjukhus gör mig nervös...

Den här dagen har verkligen inte varit någon höjdare. Kom nyss hem från akuten. Åkte in med min lilla älskling som varit dålig i flera dagar nu. Det var lite allvaligare än va vi trodde så nu får han stanna kvar i några dagar för att bli ordentligt frisk. Även om jag vet att det inte är något farligt så blir man så grymt orolig. Sjukhus gör mig nervös. Jag kommer därför att vara lite frånvarande från bloggen dom kommande dagarna för att ta han om min pojk. Ha det bra så länge så ses vi snart igen! Friska och glada förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Karin

usch vad läskigt att behöva åka till akuten. skönt det inte var något allvarligt. hälsa pojken att han ska krya på sig så ses vi hos Mikaela den 27 :) massa kramar till er båda

2009-02-12 @ 20:00:51
URL: http://mourtimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0