Tävlingsbidrag - Weekendresa för 2 med Airtours

Jag och min älskling har snart varit tillammans i tre år. Tre helt underbart fantastiska år! Men vi har aldrig fått chansen att fira våran kärlek. Vi lever väldigt olika liv, arbetar väldigt olika timmar. Ständigt går vi om varandra och ofta träffas vi kanske bara någon timme här och någon timme där. Ändå bor vi ihop, hur knasigt är inte det?! Varje årsdag och varje alla hjärtansdag har på någotvis blivit bortglömt eller så har vi inte kunnat planera ihop det så att båda är lediga. Så därför tycker jag att vi verkligen förtjänar en romantisk weekend tillsammans för att äntligen få vara bara vi två för en stund. Att få strosa runt på gatorna i Paris, mysa på caféer och äta god mat, vilken dröm! Tänk att få chansen att äntligen göra den där resan som vi så länge planerat och pratat om. Så snälla söta Engla, skicka iväg oss till Paris!


Bild: airtours.se


Kommentarer
Postat av: Syster Jenny

Hoppas ni vinner gumman! Och hoppas vi ses till sportlovet, det skulle göra mig och kidsen glada!

Puss & kram

2009-02-08 @ 12:44:06
Postat av: Linnea Malivéz

Vad tycker du om Håkan Hellström? :)



Kram

/LM

2009-02-08 @ 14:26:23
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0