Detoxbrunch dag 2

Söndag och solen skiner idag också, hur härligt är inte det? Synd bara att jag har noll energi till att göra saker. Huvudvärken håler i sig vilket gör att man känner sig trött och hängig hela dagen. Men förhoppningsvis vänder det snart. Det ska tydligen vara tufft dom tre första dagarna.
Jag vaknade lite sent idag, och var sen tvungen att ta en sväng till affären innan frukosten, så det blev en brunch typ :) Bovetegröt med blåbär, hackad mandel och kanel. Skippade mjölken eftersom den enda mjölk man får dricka är sojamjölk och det smakar inge vidare tycker jag. Men det funkade bra ändå. Till det drack jag grönt te med hallonsmak.

Igårkväll blev det lite bråttom så det hans inte med någon ordentlig middag. Vi skulle nämligen möta upp våra kära vänner för att gå på bio. Baksmällan blev det och jäklar va kul den va! Jag skrattade mig igenom den, se den! Dessutom var jag utomordentligt duktig. Åt inte en enda godisbit. Satt och smuttade på min loka hela filmen, haha!

Nej hörrni, nu ska jag kolla på alla Lipstick Jungle avsnitt som jag missat. Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0