Vardagslyx och mjukisar

Just nu sitter jag och myser med en kopp kaffe och ansiktsmask. Vardagslyx minsann! Efter sommaren så fick jag av någon anledning skit taskig hy. Så nu jobbar jag på att få den fin och slät igen. Använder mig utan Vichy Normaderm varje morgon/kväll när jag tvättar mig, är riktigt bra! Rekommenderas! Masken jag har är från Bodyshop, blue corn mask 3-in-1, som har duprengörande effekt. Den är också kanon. Huden har helt klart förbättrats. Nu behöver jag bara skaffa mig en bra nattkräm. Tror jag fortsätter på normaderm serien faktiskt.

Anyhow...idag blir det fortsatt slappdag. Kommer bo i b-friends mjukisbyxor hela dagen. Helgen är fullbokad med jobb så man får liksom passa på att spara på energin när man får tillfälle.
Tjingtjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0