bubbel och klackar!

Tjoho! Nu tar vi helg! Efter ett jäkla slit på jobbet i veckan (Göteborg har påsklov = smockfullt i hela stan!) så har jag äntligen lite ledigt. Tre härliga dagar i, förhoppningsvis, fint vårväder. Imorn kommer systrarna ner och vi värmer upp helgen med lite mat och kanske en öl? På lördag har vi våran förlovningsfest för alla nära och kära. Cocktailparty med bubbel och drinkar, jajamensan! (Föräldrar, vi har planerat att fira med er någon helg uppe i Sthlm. Middag med båda familjerna. Hör av er om när det kan passa!) Åh så jag längtar. Vill trippa runt i klackar och min nya Acneklänning redan nu!
Söndagen bjuder på hotellfrukost/brunch innan folket beger sig hemmåt igen. Kanon helg, eller vad?!
Nu ska jag städa och göra fint. Lillasyster sover hos oss så hon ska slippa dammråttorna som sällskap, hehe.

Kommentarer
Postat av: kristin

Det låter som en bra idé! Jag hade tänkt ta med mig min långkjol faktiskt! Ska packa lite nu och fixa så det är klart tills imorgon :)

2010-04-08 @ 18:40:58
URL: http://kristiinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0