lista

10 FAVORITER
Färg:
puder
Mat: ost, grillat, bröd, pasta...eller det mesta kan vi väl säga ;)
Band: Kent
Film: Amelie från Montremartre, The notebook, stulen skönhet..m.m.
Bok: hmm...har nog ingen.
Sport: Är ingen sportig person, men en powerwalk kan vara rätt najs.
Årstid: Vår
Veckodag: Lördag
Glassmak: Ben & Jerry´s half baked eller baked alaska
Tid på dygnet: Förmiddag


9 FÖR TILLFÄLLET
Humör:
små grinig och trött
Smak: ingen alls
Kläder: leopardleggins, vitt linne, svart hoodie (min sjukuniform = så bekvämt som möjligt)
Bakgrund: Tvn som visar Anna Anka söker assistent
Nagellack: genomskinligt
Tid: tio över åtta
Omgivning: Säng, tv och pojkvännen som ligger brevid
Irritationsobjekt: Min förbannade näsa som inte vill sluta rinna!


6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nej
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Ja


3 PERSONER
Du kan berätta allt för:
Pojkvännen och syster ett och två
Du tycker om: Pojkvännen och systerbarnen (tycker dock om bra många fler än så)
Du inte gillar: jag nämner inga namn, hehe


2 VAL
Kaffe eller te:
Kaffe
Vår eller höst: Vår


1 ÖNSKAN:
Att värmen håller i sig och att tiden fram till LA-resan går fort! Jag är sååå less på vardagen just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0