beautiful



Fick en award av storasyster, bugar och bockar! Tanken är nu att jag ska ge awarden vidare till sju personer, men ingen av mina vänner bloggar mer än systrarna så jag skiter i det, hehe! Däremot kan jag väl bjuda på den andra delen av awarden där man ska berätta sju saker om sig själv...

• Jag hatar att träna och tycker allt utöver en skön promenad är pest och pina
• Jag är sjukt mörkrädd och sover ALLTID med täcket uppdraget över öronen, även när det är högsommar och svetten klibbar sig på ryggen.
• Jag har en tvångstanke om att jag måste kissa precis innan jag ska sova. Somnar jag inte direkt så måste jag upp på toa igen, oavsett om jag behöver eller ej.
• Min drömresa är att bila runt i Italien och bara äta och dricka gott hela dagarna.
• När jag var liten bestämmde jag mig för att när jag blev "stor" skulle jag flytta till Göteborg och där skulle jag träffa min stora kärlek och vi skulle gifta oss! Hur otroligt är det inte att det faktiskt blev så?!
• Jag har extrem telefonfobi (ja man kan faktiskt ha det!) och svarar aldrig i telefonen om jag inte känner igen numret, och blir skit nervös av att ringa till typ frisören och boka tid.
• När jag är uttråkad eller lite deppig älskar jag att baka. Funkar lite som terapi för mig. Min stora idol är ju Leila Lindholm :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0