miss stone heart


Mitt nya favvo lack, miss stone heart från H&M. En nyans ljusare än mitt andra gråa lack som är köpt i London. Passande färg nu när sommar går mot höst.

Idag är det grått och mulet här i götet (någon som är förvånad?). Trevligt väder när man har semester....eller inte! Hade inte räknat med att hösten redan skulle vara här. Är ju faktiskt bara början av augusti. Men men, är väl bara att göra det bästa av situationen. Så jag och Kakan ska gå ut på en powerwalk runt Delsjön. Komma igång lite igen efter sommarkoman jag varit i. Det finns liksom aldrig ork eller lust till träning under dom varma sommarveckorna, så jag antar att det inte är så dumt ändå det där med höst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0