moving on



Idag är det flyttpackning som står på schemat, M ska byta sin pyttelilla lya mot en normal :) Så jag var snäll kompis och erbjöd mig att hjälpa till med packningen. Jag ligger dock fortfarande i sängen med kaffekoppen i högsta hugg. Den här veckan har resulterat i att jag har hamnat i något slagt kronisk-trött-koma. Jag sover gärna hela dagen lång...inte bra! På måndag vankas det ju jobb igen och då måste energin vara på topp. Ska göra mitt bästa för att försöka vända dygnet igen.
Måste dessutom hinna förbi det gamla jobbet och lämna tillbaka nycklar m.m....kanske shoppa ett par höstskor också när jag ändå är i farten :) Höstshopping är det bästa! Har redan startat dagen med att klicka hem en ny jacka. Den var billig så jag slog till. hehe.
Nej...upp ur sängen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0