mr & mrs skoglund


Nu i helgen begav vi oss ut i urskogarna (läs någonstans utanför Svenljunga) för att gå på bröllop. Pojkvännens kusin stod brud och blev fru Skoglund. Solen sken, stämningen var på topp och kärleken spirade :) Den enda som inte var på topp va nog jag själv. Hela veckan innan hade jag legat magsjuk och den här dagen var första dagen jag ens tog mig utanför dörren. Men vi var glada ändå och njöta av maten, talen, musiken och sällskapet. Ett stort tack till brudparet!

Förutom allt detta så har jag även haft besök utav mor och far som kom ner en sväng till regniga Göteborg tillsammans med systerdotter Stella. Vi gick på Liseberg, Universeum, åkte till Ikea och var ute och åt. Tyvärr glömde jag kameran under dessa dagar.
Jag har också sagt upp mig från mitt nuvarande jobb och ska snart ge mig ut på nya äventyr. Mer om det vid ett senare tillfälle ;)
Och nu denna vecka har jag semester igen. Håller på och återhämtar mig från magsjukan och inväntar lillasyster som anländer på torsdag. Då blir det kanske lite mer shopping (haha!), eventuellt en kräftskiva och massa annat skoj!
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo inför kvällens bravader, middag hos kakan!
Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0