about me

I brist på annat så kör vi en liten lista som jag hittat hos Spiderchick.

Namn:
Jessica
Beroende av: Kaffe, socker, sömn och tragiskt nog realityserier (Åh vad jag sörjer att The Hills har gått i graven
Vad tror folk om dig? Att jag är blyg, dryg, tjurig emellanåt, pedant och jävligt rolig!
Stämmer det?  Ja det stämmer nog ganska bra, blyg har jag varit hela livet, dryg är jag mot folk som är dryga mot mig, jag gillar att ha det rent och fint omkring mig (jag brås på min far, han är dock tio resor värre, haha), tjurig blir jag när jag inte blir matad i tid och ja...jag är helt enkelt jävligt rolig! hehe
Vad får du oftast komplimanger för? Mina tekninska skills (yes, det är jag som är handyman i det här huset) och min bakdel brukar gå hem hos det motsatta könet ;)
Hur imponerar man på dig? Man ska stå med båda fötterna på jorden, ha någonting innanför pannbenet (jag ogillar starkt "brudar" if you know what I mean?), våga vara barnslig och ha humor!
Vem ringde du senast? pojkvännen
Antal timmar sömn inatt: 10 tror jag...eh, jag är ledig, passar på liksom.
Sov du ensam: Nej, med pojkvännen givetvis
Brukar du komma i tid: ALLTID! Stör mig sjukt mycket på folk som låter andra vänta bara för att dom är okapabla att planera sin tid. Hellre tio minuter för tidigt än tio minuter för sent!!!
Vad tycker du om fötter: Blä! Såvida det inte är bebisfötter, dom vill man ju bara äta upp!
Hade du en bra kväll igår: Nja, va väl inget speciellt
Favoritdryck på morgonen: Svart kaffe ska det va!
Sysslar du med någon idrott: Usch nej! Har aldrig varit en sportig person. Men kan väl gilla en promenad då och då.
Är du nöjd med ditt liv: Ja faktiskt! Första gången på många år som jag faktiskt gillar läget. Visst finns det mycket kvar jag vill se och uppleva, men för tillfället är jag riktigt nöjd.
Vad är det värsta du vet? Som jag nämnde tidigare så har jag svårt för "brudar", personer som inte kan lösa problem själva, hundägare som inte tar hänsyn till att alla inte ÄLSKAR hundar och att vissa faktiskt är livrädda/alergiska mot dom, fjortisar som skriker när dom pratar på spårvagnen/bussen.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det tycker jag. Mina närmsta vänner har funnits i mitt liv i många år så äkta är den ju. Dom är bra på att ställa upp i hårt väder.
En speciell dag du minns: Dagen då vi förlovade oss. Pojkvännen hade genomgått en ganska så allvarlig sjukdom och efter den sista operationen friade han från sjukhussängen. Slutet på en tung period blev början på en ljus framtid :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Pojkvännen
Vill du gifta dig: Ja! Annars hade jag aldrig fölovat mig. Bröllopsplanerna är redan igång. Augusti 2012 står jag brud! Längtar såååå!
Är du musikalisk? Önskar att jag va, har alltid velat kunna spela guitarr och piano. Men jag kan varken sjunga eller spela.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Biter du på naglarna: Usch nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger, vem har inte gjort det?
Vad är det finaste du fått? Om vi pratar materiella ting så blir det min förlovningsring, helt klart! Det finaste jag har och som betyder allra mest för mig.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ingen aning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0