Lista

Namn: Sara Jessica Wilma
Piercingar: i öronen
Tatueringar: nej, tycker det är ganska fult faktiskt
Längd: 162 cm
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Min naturliga är någon form av mellanbrun? Men färgar det lite ljusare
Fräknar: jajamensan! Ännu fler på sommaren, då ser jag ut som pippi långstrump


Kär?
Absolut! Mitt livs kärlek ♥
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland, längtar tillbaka till uppsala då och då. Men det är här i götet som jag har mitt liv och trivs bra med det.
Tycker du att du är attraktiv? Inte alltid, men det händer väl :) 
Dricker du? Ja, helst bubbel eller drinkar! Vin om det är till mat.
Röker du? Nej! Finns det något vidrigare?
Vilket schampo använder du? Byter ganska ofta, men den senaste tiden har det varit Elvital nutrition and shimmer.
Vilken parfym använder du? Favoriten är Clean shower fresh
Vad är du rädd för? mörker, åldrande, djur av dom flesta slag (hehe, ingen djurmänniska här inte!)
Gillar du att tvätta? Nej det gör väl ingen?
Gillar du berg- och dalbanor? Ja! Det är skit kul!

Senaste…
Filmen du hyrde?
Hmm...minns inte vad den heter men det var någon thriller
Filmen du köpte? Har inte köpt filmer på skit länge, "La vie en rose" kanske?
Låten du hörde: Nånting av Winnerbäck
Låten du laddade ner? Bad Romance - Lady Gaga
Personen du ringde? B-friend
Personen som ringde dig? B-friend
TV-program du såg? Har haft tvn på hela förmiddagen, senaste programmet var nog Seinfeld
Person du tänkte på? B-friend


Favorit…

Låt: Haha, försök få mig att välja! Men antagligen något med Winnerbäck eller Kent. Fast det finns ju sååå mkt mer än så bland favoriterna. 
Sak att göra: Äta middag ute med b-friend, resa, ta lång sovmorgon m.m.
Sport: Tycker inte om att sporta, men åka skidor är jäkligt najs!
Dryck: Kaffe? Det är det jag dricker mest.
Kläder: Gärna klänningar, maxiklänning på sommaren, ovesize tröjor, svarta jeans, skinnjacka
Film: Ojoj, har för många. Men för att nämna några...Stulen skönhet, American beauty, allt av Sofia Coppola!, Moulin Rouge, Star wars, Dagboken, Amelie från Montmartre, Almost famous, Forest Gump...ska jag fortsätta?
Bil: Kan ingenting om bilar, men om jag skulle haft körkort hade jag velat ha en Volvo C30
Serie: Sex and the City, The Hills, The City, Grey´s anatomy...

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jo det har ju hänt
Gråtit över en flicka? Någon vän har man nog gråtit över någon gång
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nja, men farbror blå har beslagtagit alkohol vid två tillfällen
Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal…

Gånger ditt hjärta brustit? En kanske?
Hjärtan brustet på grund av dig? Det vet jag faktiskt inte, men säkerligen en gång allafall
Tjejer du kysst? 2, haha!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Dom gånger mamma och pappa satt in födelsedagsannons isf.

Senaste…

Boken du läste? Läser just nu Elsas Mode av Sofi Fahrman
Personen du fick e-mail av? asos.com
Personen du fick brev av? julkorten av familjen
Personen du fick sms av? Mika
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vid jul
Saken du köpte? Ny mascara igår

Vad har du gjort idag?
Inte mkt utöver massa små plock här hemma
Brukar du svära mycket? Nja
När stiger du upp på morgonen? väldigt olika eftersom jag har ett väldigt varierat schema. men lediga dagar blir det runt tio.
Vad har du på dig? Svarta legging m. skinndetaljer från nelly.com, pojkvännens randiga tröja.
Vad ska du göra ikväll? Får se om vi får till en movienight m tjejerna, annars blir det bara slapp framför let´s dance.
Vad är du allergisk mot? Inget, men känslig mot lök och överdriven konsumtion av laktos
Använder du hårspray? Ja ibland
Kan du stå på händer? Nej, har aldrig kunnat
Håkan Hellström eller The Ark? Håkan
Salt eller socker? Önskar jag kunde säga salt, men är hopplöst sockerberoende. Jobbar på det dock!
Gillar du ketchup? Ja, ett måste till spaghetti och köttfärsås!
Är du glad nu? Ja, har massor att se fram emot det här året ;)
Var du glad igår? Ja
Vad dansar du till? På krogen så är det schlager och hits som får igång gunget i kroppen.
Stockholm är… ? För stort och opersonligt
Göteborg är… ? Hemma! Gemytligt och underbart på sommaren.
Kan du sjunga? Nej
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti i de flesta fall
Land du vill besöka? USA står först på listan, dags för ett återbesök, men denna gången vill jag till LA inte NY! Sen åker jag gärna till England (London), Frankrike (Paris) över en weekend. Nästa gång det blir en lång solsemester är det Mexico jag vill till. Och nångång en roadtrip i Italien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0