numéro duex

Nyårslöfte nummer två: bli av med de där jäkla extra kilona! Jo jag vet, jag har sagt det förrut och kommer säkert säga det igen, men skam den som ger sig, haha!
Den här gången satsar jag på GI-diet och vem vet, kanske ett mirkael med hjälp av spikmattan jag fick i julklapp?! Den sägs ju sätta fart på förbränningen.


Dagens GI-middag: Fullkorns pasta + köttfärsås med rotfrukter


Jag bakade ett nyttigt GI-bröd till pojkvännen som absolut vill ha macka till frukost.
(ja han måste också gå på diet när jag gör det, haha! Det funkar liksom inte för mig att ha godsaker hemma)


Nygräddat!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Så du har redan börjat vara nyttig?! Jag sätter igång imorgon jag, måste ju bli måndag först, hehe! Vi kör på Viktklubben. Det är det enda som nånsin funkat på mig. Jag måste ha koll på vad jag stoppar i mig och föra dagbok så det inte blir för många kalorier i kistan. Och den här gången ska jag inte ge upp efter en 6-7 kg som jag alltid gör. Vi får peppa varann! Puss ♥

2010-01-03 @ 22:54:11
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0