slappardag no. 1

Sisådärja! Nu är jag snart på banan igen efter det lilla uppehållet. Nytt år nya tag, eller vad säger ni? Jag har spenderat nyårsdagen med att dega i soffan, käkat pizza och kollat film. Precis som det ska vara. Imorgon blir det skärpning med gottigheterna igen.
Blir nog tidigt i säng ikväll, känner mig helt slut efter gårdagen, eller efter hela 2009 kanske? Nyårsafton var vilket som riktigt lyckat! Super god mat (eftersom det var en kock som lagade hela kalaset så blev det ju i princip som att äta ute!), gott sällskap och precis lagom med bubbel och vin.
Nu ska jag fortsätta att njuta av min lediga kväll, imorn blir det jobb för min del. Later skater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0