weddingplaner




Med en ring på fingret så har man äntligen anledning till att köpa bröllopstidningar! Jag bläddrar, drömmer, planerar och känner mig alldeles glad glad glad!
Om ni undrar vart jag varit den senaste tiden så kan jag ursäkta mig med att min dator har total kolapsat! Den datorn va nog det sämsta köp jag gjort, så jag kan inte låta bli att känna att det va skönt att bli av med skiten, hehe. Vilket fall så kommer det kanske vara lite mindre bloggning från min sida ett tag tills jag fixat en ny.

För er som är intresserade så kan jag köra en liten sammanfattning av vad jag haft för mig den senaste tiden...Jag har varit ute och firat vännen M som fyllde 25. Restaurang och lite partaj blev alltså min lördag. Söndagen minns jag inte riktigt vad jag sysslade med så vi kan ju utgå ifrån att den var ganska så händelselös :) Måndag jobb och så idag då jag startade dagen med frukost med mysiga J och O, en powerwalk i solen och nu sitter jag här. Så va det med det :) ..Och javisst ja, nu är det vår!

Later!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får fasiken meddela vilket år ni funderar på, för vi funderar också! ;-)

Lilleman fick plötsligt 40 grader feber här hemma. Stackarn! Ska ta hand om honom nu. Höres! Kramar

2010-03-09 @ 16:50:50
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/
Postat av: K

jag kommer på bröllopet! :D

2010-03-09 @ 22:25:01
Postat av: Mamma

Oj det ser ut som om det är vigsel på G.

Jag säger i riktigt god tid nu i fall att,

boka bara inte juli 2012, jag är inte hemma då.

JÄTTE många kramar till er båda.

Mamma

2010-03-10 @ 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0