tisdag

Livat va det här!...Eller inte. Sorry för den dåliga uppdateringen, men det känns som att jag jobbar 24 timmar om dygnet nu för tiden. Och gör jag inte det, hör och häpna, så tränar jag! Stavarna och jag har blivit bästisar :D Och till alla er som tror att det bara är gamla tanter som går på söndagspromenad med stavar så har ni fel! Det är så sjukt jobbigt om man håller högt tempo och går i terräng, så det så! Efter två intensiva promenader i helgen så har jag varit tvungen att ta några dagars vila, min kropp värker som satan!
Vilket fall så har det resulterat i att min energi till bloggen har varit bortblåst. Dessutom har det inte hänt något spännande alls i mitt liv dessa dagar så jag hade ändå inget att berätta, haha!
Nu är det tisdag morgon och jag sitter och planerar min packning lite smått inför semestern (minder än två veckor nu, yeay!). Ska snart plocka ihop mig själv och gå till jobbet (suck, fy, usch och blä). Dagens positiva är alla fall att solen skiner...kommer värmen snart också????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0