All I want for christmas...3



Nummer tre av mina önskelistor till tomten, skönhetsprodukter! Det här är några saker som jag gärna uppdaterar badrumsskåpet med. Några är gamla favoriter, andra nya produkter som jag saknar i samlingen.

♥ Läppstift från Make up store, gärna i en beige eller röd nyans. Här i färgerna exit och china red, 170:-
♥ Disp repear mask för håret. Köpte den till lillasyster förra året och passade då på att prova den. Doftar gott och gör håret lent och mjukt. 168:- på eleven.se
♥ Nuxe torrolja för ansikte, kropp och hår. Kladdfri olja som ger näring, skyddar och reparerar. Ger sammetslen hud och glänsande hår. Allt-i-ett-produkt som jag hört ska vara riktigt bra! 245:- eleven.se
♥ Foundationborste från Bodyshop. Dom har dom absolut bästa sminkpenslarna/borstarna. 168:-
♥ Cover all mix, ett måste i min sminkväska. Från make up store, 265:-
♥ Bodybutter med favoritdoften cranberry. Bodyshop, 175:-

Kommentarer
Postat av: kristin

var det där en hint om att jag ska beställa den där masken? Nej vet du vad! Och sluta härma med läppstift osv, jag säger upp mig som din förebild!!

2010-11-30 @ 14:59:45
URL: http://kristiiinhblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0