Hello




Idag blir det liten update från sängen. Har liksom inte riktigt ork att kliva upp, och helt ärligt, så jobbar man ju lika bra härifrån, visst?
Ja just det ja, jag jobbar hemifrån nu mer. Ibland blir liksom inte livet som man tänkt sig. Mitt nya jobb som jag började på för några månader sedan visade sig inte alls funka för mig. Så nu mina vänner håller jag på med ett nytt litet projekt! Väldigt spännande om ni frågar mig, men det kommer dock ta ett bra tag innan det blir klart att köras igång. Så håll till godo ;) Men jag lovar, jag jobbar på det så gott det går!

För övrigt idag så ska jag ägna mig åt att packa resväskan. Imorgon åker jag hem till familjen och kommer mysa där i ungefär en vecka. Men datorn följer med så jag ska försöka vara duktig med att uppdatera även därifrån.

Kommentarer
Postat av: Britta Bloggar

Vilken fin blogg du har!

2010-11-15 @ 21:13:28
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0