car


Fina rosor till min duktiga pojkvänn! Vem har sagt att bara flickor blir glada av blommor? ;)

Idag är jag ledig. Tar igen mig efter några nätter med dålig sömn. Här om natten lyckades jag sova 1 timme! Somnade av ren utmattning kring 05 och klockan ringde 06 då det var dags för jobb. Jäklar va trött jag var den dagen. Vet inte vad det är med mig, men min kropp vill helt enkelt inte ligga stilla och sova, hur trött jag än är. Riktigt jobbigt!

Igår firade jag min älskling som klarade uppkörningen och äntligen har fått sitt körkort! Lagade en riktig gourmet middag, med vin och tända ljus, mysigt värre! Lite vardagslyx är aldrig fel.
Så nu ska lilla familjen eventuellt skaffa bil.

Kommentarer
Postat av: Ulf Hafstad

GRATTIS FREDRIK! Gratulera Fredrik till körkortet från oss! Vi får fira det i London. /Pappa

2010-10-14 @ 17:30:24
Postat av: Jenny

Kul! Köp en bil nu då, så kan ni köra upp hit lite oftare. Gratta från oss! Ses på torsdag in London! Wiho! ♥

2010-10-14 @ 23:41:46
URL: http://stellailonlovin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0