London calling


Gillar Collans outfit! Dom där röda klackarna ska jag spana efter på New Look i London ;)


Hallå söndag! Så jäkla najs att vara ledig. Jag är trött som tusan och planerar ingenting annat än att ligga kvar i sängen idag och mysa med mig själv och pojkvännens dator (ja jag snodde hans när min tvärdog här om dagen. Leva utan går ju bara inte!). Har precis bokat Londonresan. Den 21 bär det av med familjen. Åh vad jag längtar. Har ju aldrig varit där, så nu ska det planeras så vi inte missar några godbitar. Lillsyrran som var där förra året får leka guide :) Vill gärna hitta någon bra restaurang som vi kan fira min födelsedag på, tips någon? Sen blir det shopping givetvis, afternoon tea, sevärdheter, drinkar m.m.
Perfekt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0