R.I.P

Just nu är jag så sjukt jävla förbannad! Jag spenderade halva natten och hela morgonen med att försöka rädda det som rädda kundes av min dator som helt plötsligt bestämt sig för att gå och dö. Tro mig, det var ingen lätt match! Datorn var en underskattad motståndare. Det började med lätt irritation, gick över till att bli förbannad, frustrerad, jävligt less, sen förbannad igen. Jag slet mig i håret, skrek rakt ut, la mig under täcket och grinade en stund av ren hopplöshet. Jag bad en stilla bön, tog ett djup andetag och startade om datorn för 511:e gången....men icke!
Från blåskärm till svartskärm. R.I.P fina (förbannat irriterande) rosa dator. Det var 5 fina månader vi hade tillsammans.

(Om någon vill föröska sig på att hämta hem den från himlen igen så är det välkommet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0